De Juridische Helpdesk

Rechtsbijstandabonnement Particulier Basis

Bereikbaar, begrijpelijk en betaalbaar advies

Eerstelijns juridisch advies

Het rechtsbijstand abonnement van De Juridische Helpdesk dekt altijd eerstelijns juridisch advies (dit kan per telefoon of e-mail). Eerstelijns juridisch advies doelt op directe beantwoording van (korte) juridische vragen. Denk bijvoorbeeld aan een vraag van een werkgever of een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd van een jaar wel een proeftijd mag hebben van twee maanden.

De Juridische Helpdesk maakt een verschil tussen doelgroepen. De Juridische Helpdesk erkent namelijk dat iedere doelgroep andere wensen en andere juridische dienstverlening nodig heeft.

U kunt uw vragen stellen over alle juridische vraagstukken binnen het Nederlandse recht.

Tweedelijns juridisch advies

Onze ervaring is dat u in verreweg de meeste gevallen als ondernemer met het door ons gegeven eerstelijns juridische advies verder kunt.

In die gevallen dat verdere ondersteuning gewenst is, of in zaken dat er bijvoorbeeld geprocedeerd moet worden kunnen we u ook - tegen aantrekkelijke tarieven - bijstaan. Dit noemen we het tweedelijns juridisch advies. Denk hierbij aan brieven schrijven, contracten opstellen, corresponderen (of bellen) met de wederpartij of indien nodig procederen.

Hieronder een overzicht van de rechtsgebieden die we behandelen in de tweedelijn.

Wilt u ook bereikbaar, begrijpelijk en betaalbaar juridisch advies? Meld hieronder aan.

Onze aandachtsgebieden

Iedere maand heeft u recht op een uur kosteloos tweedelijns rechtsbijstand door de juristen van RechtsAdvies.

Dit uur wordt op de factuur van adviesuren in mindering gebracht. Uren kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.